Meest gestelde vragen
Bestellingen
Hoe bestel ik iets bij DGM Outlet?
Dit gaat heel gemakkelijk.
Bezorgen
-
Voeg de gewenste artikelen toe aan uw winkelmandje. Dit doet u door de knop “voeg toe” aan te klikken.
-
Controleer of alles correct is en ga dan verder met uw bestelling. Adres, huisnummer, e-mail, telefoonnummer, bezorgdatum en bezorgmoment.
-
Rond uw bestelling af door te betalen. Dit kan met iDEAL, creditcard, bankoverschrijving* en Riverty.
*Indien u voor de optie bankoverschrijving kiest, wordt het pakket pas verzonden als het openstaande bedrag ontvangen is.
Afhalen
-
Voeg de gewenste artikelen toe aan uw winkelmandje. Dit doet u door de knop “voeg toe” aan te klikken.
-
Controleer of alles correct is en ga dan verder met uw bestelling. Adres, huisnummer, e-mail en telefoonnummer.
-
Rond uw bestelling af door te betalen. Dit kan met iDEAL of creditcard.
-
U ontvangt een mail zodra uw bestelling voor uw klaar ligt.
-
U kunt het artikel afhalen tijdens de openingstijden van de winkel.
Online bestellingen zijn enkel af te halen, na het maken van een afspraak.
Reserveren en/of apart houden van artikelen is niet mogelijk.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Nadat u een bestelling geplaatst heeft wilt u natuurlijk weten wanneer u de bestelling ontvangt. Voordat u de bestelling betaald, ziet u in het bestelproces wanneer het artikel bezorgt kan worden.
Voor de meeste artikelen geldt, binnen Nederland (exclusief de waddeneilanden) voor 23:59 uur besteld is morgen in huis. Voor bestellingen naar de waddeneilanden en België geldt voor 16:00 uur besteld morgen in huis.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
DGM Outlet doet er alles aan om de beloofde levertijd waar te maken. Het komt helaas weleens voor dat dit niet lukt, wij zullen u hiervan op de hoogte brengen. Houdt uw Track & Trace in de gaten voor de meest actuele informatie.
Is het mogelijk de btw te verleggen?
Het is op onze website helaas niet mogelijk de btw te verleggen. U kunt de btw eventueel terugvragen via uw eigen boekhouding aan de belastingsdienst.
Waar staan de letters voor bij sommige artikelen?
Alle artikelen zijn voorzien van een keuringslabel. De zogenoemde "grading". Dit gaat van helemaal nieuw in seal naar een beschadigd artikel. Bekijk hier de conditie uitleg.
Betaalmethodes
iDeal
U kunt bij ons in een veilige omgeving via iDeal betalen.
Creditcard
U kunt bij ons in een veilige omgeving via Mastercard & Visa Card betalen.
Riverty
U kunt bij ons kiezen voor Riverty. In dit geval wordt uw betaling afgehandeld door Riverty. Na de bestelling zult u binnen enkele dagen een aparte e-mail van Riverty ontvangen met de instructies om te betalen. Via Riverty geldt er een betaaltermijn van 14 dagen.
Deze methode kan niet gekozen worden voor bestellingen die worden afgehaald.
Bankoverschrijving
U kunt kiezen voor de methode 'bankoverschrijving'. U krijgt vervolgens een mail met onze iban gegevens. U kunt zelf handmatig het bedrag overmaken via de bank, wij verzoeken u om het factuurnummer in de beschrijving te benoemen. De bestelling wordt bij het uitblijvn van een betaling automatisch na 14 dagen geannuleerd. Let op: wanneer u voor deze methode kiest, wordt de bestelling na betaling pas verzonden.
Bankcontant
U kunt bij ons in een veilige omgeving via Bancontact betalen.
Garanties
De garantiebepaling van DGM Outlet:
-
De eerste 14 dagen heeft u garantie via DGM Outlet. Mocht er iets zijn, dan krijgt u een ander artikel (indien op voorraad) of uw geld terug
-
Na 14 dagen gaat uw garantie over op fabrieksgarantie. U krijgt bij aanschaf een factuur, op deze factuur staat de dag van aankoop vermeld. Met deze factuur kunt u terecht bij de fabrikant.
- Na 14 dagen gaat deze garantie over op fabrieksgarantie. U krijgt bij aanschaf een factuur, op deze factuur staat de dag van aankoop vermeld. Met deze factuur kunt u terecht bij de fabrikant. Zij zullen, indien het artikel binnen de garantie valt, de reparatie verder met u afwikkelen.
- Het garantietermijn verschilt per product. Dit kan 3, 12 of 24 maanden zijn. Sommige fabrikanten bieden zelfs 60 maanden garantie op hun artikelen.
Het artikel is ineens verdwenen van de site, wat nu?
Wanneer een artikel ineens is verdwenen kan het zijn dat deze in de tussentijd reeds verkocht is. Kijk nogmaals over 20 minuten, wanneer deze dan alsnog beschikbaar is kunt u het artikel weer bestellen.
Bij het bestellen ging er iets fout bij betalen, het bedrag is niet afgeschreven maar het artikel staat niet meer online, wat nu?
Ter preventie van dubbele orders wordt het artikel voor 15 minuten van voorraad gehaald. Wanneer de order niet afgerond is zal het artikel daarna weer verschijnen en kan deze besteld worden.
Retourneren
Mag ik mijn artikel retourneren?
Als uw aankoop binnen het zichttermijn van 14 dagen zit en het aan de retourvoorwaarden voldoet mag u het artikel retourneren.
Hoe retourneer ik mijn artikel?
DGM Outlet probeert het retourneren zo gemakkelijk mogelijk voor u te maken. Direct een retour aanvragen of een retour volgen kan hier. U ziet vanzelf hoe het pakket teruggestuurd kan worden.
Gelieve geen artikelen terug te sturen zonder het eerst als retour aan te melden. Met een retouraanvraag kan onze retourafdeling namelijk direct aan de slag om uw retour zo spoedig mogelijk te verwerken.
Tips:
-
Bewaar het afgifte/verzendbewijs, daarmee kunnen wij u zending traceren als er iets misgaat
-
Indien u meerdere artikelen wilt retourneren mag dit bij elkaar in 1 doos
-
U kunt ook retourneren via het modelformulier voor herroeping. Deze kunt u vinden in onze Algemene Voorwaarden, geheel onderaan.
Moet ik betalen bij retourneren?
U ontvangt van ons een retourlabel. Indien het artikel defect of beschadigd geleverd is zijn de retourkosten voor onze rekening. Indien het artikel niet naar wens is, zijn de retourkosten voor de rekening van de koper. De verzendkosten á €6,95 worden ingehouden van het aankoopbedrag dat gecrediteerd wordt. Voor een Belgisch label bedragen de kosten €10,95.
Wat als ik het retouretiket en/of RMA formulier niet kan printen?
Noteer het RMA-nummer duidelijk op een blad (bijvoorbeeld: A4, notitieblok, envelop) en voeg dit bij uw retourzending. Schrijf het RMA-nummer niet op de verpakking/het product zelf.
Indien u niet kunt printen is het helaas niet mogelijk om gebruik te maken van de retourlabel. De retourkosten dienen in dit geval uit eigen zak betaald te worden. U ontvangt, indien van toepassing, €6,95 retourkosten gecrediteerd voor de gemaakte retourkosten. Voor een Belgisch label is de vergoeding maximaal €10,95.
Kan ik mijn retourmelding nog annuleren?
Het is natuurlijk altijd mogelijk dat u zich bedenkt, dit is geen probleem. Neem in dit geval contact met ons op, zodat wij uw retourverzoek kunnen sluiten.
Gebruikersaccount
Moet ik een account maken?
Als u een bestelling wilt plaatsen hoeft u geen account te maken. Het is natuurlijk wel makkelijker want zo heeft u alle belangrijke gegevens bij elkaar.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
Dat gebeurd weleens, geen probleem. Neem telefonisch contact met ons op via 088-4570700. De klantenservice zullen een aantal verificatie vragen stellen voordat uw wachtwoord hersteld wordt. Tip: schrijf uw wachtwoord op ;)
Ik wil mijn account verwijderen.
Stuur een mail naar info@dgmoutlet.nl met het verzoek uw account te verwijderen. Wij vinden het erg jammer maar DGM Outlet hoop u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.